dimecres, 26 de març del 2008

Valoració miniactivitat PAC 1.3

CONCLUSIONS

El resultat de l'activitat, al meu parer, ha estat molt satisfactori, ja que crec que el meu punt de vista inicial sobre les complexes relacions entre ciència, tecnologia, societat i educació, ha canviat substancialment. D’una banda, he pogut corroborar idees intuïtives que jo tenia, modificar-ne algunes i sobretot adquirir-ne de noves amb la qual cosa els elements de judici de què ara disposo són molt més amplis i rics.

Crec que ara puc concloure amb certa satisfacció, que sí es possible construir coneixement i poder representar aquest gràficament. Poder és una tasca difícil inicialment, però quan vas obtenint els resultats, pots adonar-te que el coneixement està adquirit. Em veuria capaç d’explicar-ho a qui sigui fàcilment a partir del mapa conceptual.

Pel que fa als debats de l’aula virtual, vull dir que la forma en que han estats organitzats, amb uns fils argumentals a seguir m’ha fet canviar substancialment la meva valoració inicial sobre aquest tema.

2 comentaris:

Ruth ha dit...

Felicitats pel progrés fet, Fernando!

M'agrada molt el teu mapa conceptual. Considero que reflecteixes totes les idees de manera entenedora i clara, que destaques molt bé els conceptes importants i s'entenen les jerarquies.

D'inici ja em semblava interessant, però després de veure els mapes anteriors, molt més senzills, encara el valoro més.

Petonets!

Ruth

FERRAN MEDINA RESTOY ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.