dijous, 6 de març del 2008

NTICEDU: AVALUACIÓ INICIAL

Mapa de conceptes (pregunta 9) Comenta el teu grau de compromís en relació als coneixements previs (pregunta 10)
El meu grau de compromís respecte al que he expressat en els apartats anteriors és molt ferm fins que no es demostri el contrari. Sóc molt conscient que no tinc prou elements de judici sobre el tema com per poder dir que els meus arguments són defensables completament davant un tribunal expert en la matèria. La meva experiència i coneixement sobre el tema és molt intuïtiu i per tant segur que alguns dels arguments són molt vàlids i d’altres seran erronis. Partint de tot això, estic obert a renegociar els meus arguments a partir dels nous coneixements que sobre el tema vagi adquirint. És evident que els continguts d’aquesta assignatura de segur m’aportaran nous punts de vista que faran canviar, si no tot, part dels meus esquemes i per descomptat en un futur força proper.